علی سجاد فاطمی موحد

گاه‌نوشت‌های شخصی و عمومی

دعای صنمی قریش (متن + ترجمه + صوت، نرم افزار اندروید و کتاب PDF)

«دعای شریف صنمی قریش»

 

 

 

در کتاب بحارالانوار جلد 85 صفحه 240 از مصباح کفعمی نقل شده است که دعای صنمی قریش دعائی عظیم الشأن و از اسرار مشکله و بهترین اذکار است. عبدالله ابن عبّاس از امیرالمؤمنین علی علیه السلام نقل کرده است که آن حضرت در قنوت نماز آن­را می­خواندند و شبها و روزها و سحرها بر آن مواظبت داشتند و بعضی از علما نوشته­اند خواندن این دعا برای برآمدن حوائج و خواسته ها مجرب است. روایت شده است که خوانندۀ این دعا مانند کسی است که در رکاب رسول اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم در جنگ بدر احد و حنین هزار تیر انداخته است.

(اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ) اللّهُمَّ الْعَن صَنَمَیْ قُرَیْشٍ وَ جِبْتَیْهَا وَ طاغُوتَیْهَا وَ إِفْکَیْهَا وَ إِبْنَتَیْهِمَا اللَّذَیْنِ خَالَفَا أمْرَکَ وَ أنْکَرَا وَحْیَکَ وَ جَحَدَا إِنْعَامَکَ وَ عَصَیَا رَسُولَکَ وَ قَلَّبَا دِینَکَ وَ حَرَّفَا کِتابَکَ (وَ أحَبَّا أعْدائَکَ وَ جَحَدَا آلائَکَ) وَ عَطَّلَا أحْکَامَکَ وَ أبْطَلَا فَرائِضَکَ وَ ألْحَدا فِی آیاتِکَ وَ عَادَیَا أوْلِیاءَکَ وَ وَالَیَا أعْدَاءَکَ وَ خَرَّبَا بِلادَکَ وَ أفْسَدَا عِبَادَکَ.

 

 

اللّهُمَّ العَنْهُمَا (وَ أتْبَاعَهُمَا وَ أوْلِیاءَهُما وَ أشْیَاعَهُمَا وَ مُحِبّیهِمَا) وَ أنْصَارَهُمَا فَقَد أخْرَبَا بَیْتَ النُّبُوَّةِ وَ رَدَمَا بَابَهُ وَ نَقَضَا سَقْفَهُ وَ أَلْحَقَا سَماءَهُ بِأرضِهِ وَ عالیَهُ بِسَافِلِهِ وِ ظَاهِرَهُ بِباطِنِهِ وَ اسْتَأصَلَا أهْلَهُ وَ أبَادَا أنْصَارَهُ وَ قَتَلَا أطْفَالَهُ وَ أخْلَیَا مِنْبَرَهُ مِنْ وَصِیِّهِ وَ وَارِثِهِ عِلْمِهِ وَ جَحَدَا إمَامَتَهُ وَ أشْرَکَا بِرَبِّهِما، فَعَظِّمْ ذَنْبَهُمَا وَ خَلِّدْهُمَا فِی سَقَرٍ وَ مَا أدْرَاکَ مَا سَقَرٌ لا تُبْقِی وَ لا تَذَرُ.

 

 

اللّهُمَّ الْعَنْهُمْ بِعَدَدِ کُلِّ مُنکَرٍ أتَوْهُ وَ حَقٍّ اَخْفَوْهُ وَ مِنْبَرٍ عَلَوْهُ وَ مُنافِقٍ وَلَّوهُ (وَ مُؤمِنٍ أرْجَوْهُ) وَ وَلیّ ٍآذَوْهِ وَطَریدٍ آوَوْهُ وَ صَادِقٍ طَرَدُوْهُ وَ کَافِرٍ نَصَرُوهُ وَ إِمَامٍ َقهَرُوهُ وَ فَرْضٍ غَیَّرُوهُ وَ أثَرٍ أنْکَرُوهُ وَ شَرٍّ أضْمَرُوهُ (آثَرُوهُ) وَ دَمٍ أرَاقُوهُ وَ خَبَرٍ (خَیْرٍ) بَدَّلُوهُ وَ حُکْمٍ قَلَّبُوهُ وَ ُکفْرٍ أبْدَعُوهُ (نَصَبُوهُ) وَ کِذْبٍ (کَذِبٍ) دَلَّسُوهُ وَ إرْثٍ غَصَبُوهُ وَ فَیْءٍ اقْتَطَعُوهُ وَ سُحْتٍ اَکَلُوهُ وَ خُمْسٍ اسْتَحَلُّوهُ وَ بَاطِلٍ أسَّسُوهُ وَ جَوْرٍ بَسَطُوهُ وَ ظُلْمٍ نَشَرُوهُ وَ وَعْدٍ أخْلَفُوهُ (وَ أمَانٍ خَانُوهُ) وَ عَهْدٍ نَقَضُوهُ وَ حَلَالٍ حَرَّمُوهُ وَ حَرَامٍ حَلَّلُوهُ وَ نِفَاقٍ أسَرَّوُهُ وَ غَدْرٍ أضْمَرُوهُ وَ بَطْنٍ فَتَقُوهُ (جَنینٍ أسقَطُوهُ) وَ ضِلْعٍ کَسَرُوهُ وَ صَکٍّ مَزَّقُوهُ وَ شَمْلٍ بَدَّدُوهُ وَ ذَلیلٍ أعَزُّوهُ وَ عَزیزٍ أذَلُّوهُ وَ حَقٍّ مَنَعُوهُ (وَ کِذبٍ دَلَّسُوهُ وَ حُکمٍ قَلَّبَوهُ) وَ إمَامٍ خَالَفُوهُ.

 

 

اللّهُمَّ الْعَنْهُم بِکُلِّ آیَةٍ حَرَّفُوهَا وَ فَرِیضَةٍ تَرَکُوهَا وَ سُنَّةٍ غَیَّرُوهَا (وَ رُسُومٍ مَنَعُوها) وَ أحْکَامٍ عَطَّلُوهَا (وَ بَیعَةٍ نَکَسُوها) وَ أرْحَامٍ قَطَعُوهَا وَ شَهَادَاتٍ کَتَمُوهَا وَ وَصِیَّةٍ ضَیَّعُوهَا وَ أیْمَانٍ نَکَثُوهَا وَ دَعْوَیً أبْطَلُوهَا وَ بَیِّنَةٍ أنْکَرُوهَا وَ حِیلَةٍ أحْدَثُوهَا وَ خِیَانَةٍ أوْرَدُوهَا وَ عَقَبَةٍ اِرْتَقُوهَا وَ دِبابٍ دَحْرَجُوهَا وَ أزْیَافٍ لَزِمُوهَ وَ أمَانَةٍ خَانُوهَا.

 

 

اللّهُمَّ الْعَنْهُما فِی مَکْنُونِ السِّرِّ وَ ظَاهِرِ الْعَلْانِیَةِ لَعْناً کَثیراً دائِبَاً أبَداً دائِمَاً سَرْمَداً لَا انْقِطاعَ لِأمَدِهِ وَ لَا نَفَادَ لِعَدَدِهِ (لَعْناً) یَغْدُو أوَّلُهُ وَ لَا یَرُوحُ آخِرُهُ لَهُمْ وَ لِأعْوانِهِم وَ أنْصارِهِم وَ مُحِبّیهِم وَ مَوالِیهِم وَ المُسَلِّمِینَ لَهُمْ وَ الْمَائِلینَ إلَیْهِم وَ النَّاهِضِینَ بِأجْنِحَتِهِمْ (بِاحْتِجاجِهِم) وَ المُقْتَدینَ بِکَلامِهِم وَ الْمُصَدِّقْینَ بِأحْکَامِهِم.

 

 

پس چهار مرتبه بگو:

 

 

اللّهُمَّ عَذِّبْهُمْ عَذَاباً یَسْتَغِیثُ مِنْهُ أهْلُ النّارِ

 

 

 

آمینَ رَبَّ العالَمین.

 

 

 

 

 

ترجمه (کاملاً دقیق نیست و احیانا ممکن است برخی قسمت ها را نداشته یا جابه‌جا باشد): پروردگارا! درود بفرست بر محمّد و آل محمّد صلی الله علیه وآله وسلم و لعـنت کن دو بـت قریش و دو مشرک آنرا، و دو سرکرده ضلالت را، و آن دو دروغ پرداز را، دختر آنان را، آن دو نفری که فرمانت را زیر پا نـهادند، و وحی تو را نپـذیـرفتند، و نعـمت رسولت راانکار کردند، و نافرمانی پیامبرت را کردند، و دینت را واژگون نمودند، و قـرآنـت را تحـریف کردند، و احکام تو را بی ثمر گذاردند. و تـباه کردند احـکام واجـب تو را، و از درستیزگی با آیاتت برآمدند، و دشمنی کردند با دوستانت و دوستی کردنـد با دشمـنانـت، و شهـرهـای تو را ویـران ساخـتند، و بـندگانت را به فساد کشاندند، خدایا لعنت کن آن دو و پیروانشان و یارانشان و گرویدگان به آندو و دوستانشان را، زیرا آندو ویران ساختند. خانه وحی را، و در آن را کاملاً بستند، و شکست سقف آن را، و آنرا زیر و رو کردند، و بالا و پایین آن را یکی کردند، و ظاهـر و باطنش را ویران کردند، و اهـل آن را از بیخ برانداختند. و یاوران آن را هلاک کردند، و کودکانـشان را کشتند، و منبر نبوت را از وصیّ نبی ووارث پـیـامبر، تـهی کردند، و انـکـار کردند امـامت وصیّ پیامبر را، و مـشرک به خدا شدند، پس خدایا گناه آن دو را بزرگ شمار و برای همیشه در جهنم سقر جایشان بده، جهنمی که بندگان نمیتوانند شدت عذابش را درک کنند، جهنمی که نه چیزی را باقی میگذارد و نه رها میسازد. ‌خدایا آن دو و پیروانشان را به عـدد هـر کار نـاروایی که انجام دادند لـعنـت کن، و به عدد هر حقی که مخفی داشتند، و هر منبری که به ظلـم بر آن بالا رفتند ، و هر مـؤمنی که تبعیدش کردند ، و هر مـنـافقی که به کارگماردند ، و هر دوست خدا که آزردند ، و هر تبعید شده ای که پناهش دادند، و هر راستـگویی که راندند، و هر کـافری که یـاری کردنـد، و هـر امام بر حقی که مقهورش کردند. هر واجبی که آن را تـغیـیر دادند، و هـر دلیلی که انکـارش کردنـد، و هـر امر زشتی که اختیار کردند، و خون هایی که به ناحق ریختند وهر کار نیکی که آن را عوض کردند، و هر کـفـری که به پا داشتند، و هر ارثـی که به زور گرفتند، و هر غنیمتی که به ناحقّ ملک خود ساختند.

و هر مال حـرامـی که خوردند، و هـر خمسی که برای غـیر اهـلش حـلال شمردند، و هر خلاف واقعی که اساس آن را نهادند، و هر ستمی که گسترش دادند، و هر نـفـاقی که پنهان داشتند، و هر نیرنگی که انجـامش را به دل گرفتند، و هر ستمی که آن را پراکندند.

و وعده هایی که بدان وفا نکردند، و امان دادنی که خیانت کردند، و پیمان هایی که شکستند، و حلال هایی که تحریم نمودند، و حرام هایی که حـلال کردند، و پهـلوهایی که شکافتند، و جـنـینی که سبب سقط آن شدند و استخوانی که شکستند.

و هر سندی که آن را دریدند، و هر اجتماعی که پـراکندند، و هر عـزیـزی که خوارش کردند، و هر خواری که عـزت بخـشیـدند، و هر حـقی کـه از صـاحبانش باز داشتند، و هر دروغـی که آن را راست جلوه دادند ، و هر حکمی که آن را وارونه کردند ، و هر امامی که مخالـفـتش کردند،

خدایا لـعـنـت کن آنان را به عـدد هـر آیه ای که آن را تغییر دادند ، و هر واجبی که آن را ترک کردند و هـر روش پـسندیده ای که تغیـیرش دادند، و نشـانه های روشنی که جلـوگیـرش شدند، و احکامی که بی نتیجه گردانیدند، و هر بیعتی که آن را شکستند،و هر ادعای حقی که آن را نپذیرفتند، و هر شـاهد عادلی که انکارآن کردند، و هر نیرنگی که آن را اخـتـراع کردند.

و هر خیـانـتی که وارد دیـن کردند، و هر گردنه ای که بالای آن رفتند (برای کشتن پیامبر (صلی الله علیه وآله)) و مشک های خشکی که آن را غلطاندند، و هر تـقلبی که مـقیّد به او بودند، و هـر امـری که شاهد آن بودند، و هر وصیتی که آن را تضییع نمودند.

وَ خـدایـا لـعنـت کن آن دو را در مکنون سر و آشکار ظاهر، لعنتی زیاد، پیوسته، مدام، بی ابتدا و بی انتها، لعنتی که زمانـش پایانی ندارد وعددش را انتـهـایی نیست، لـعـنـتی که آغـازش را صـبحی باشد ولی انجامـش راشبی نباشد، لعنت تو باد بر آنان

و یارانـشان و مـدد کـارانشـان و دوسـتـانـشان و مـرتـبطین با آنان و کسانی که خود را در اختیار آنان گذاشته اند و به آنان مـایـلنـد، و کـسـانی که ادعــاهـای بی اسـاس آنــان را عَــلَــم کـردنـد، وپـیـروی کـردنـد از سخـنـان آنان، و قــضـاوت هــای بـاطـل آنـان را تـصـدیق نـمـودند

خدایا عذاب فرما آنانرا،عذابی که استغاثه وفریاد اهل آتش ازآن عذاب بلندست. آمین رب العالمین

 

دانلود صوت دعای صنمی قریش با صدای آقای فرهمند

 

 

دانلود نرم افزار اندروید دعای صنمی قریش (با صوت آقای فرهمند و مداح عربی)

قابلیت انتخاب دو صوت مختلف، با نگه داشتن انگشت بر روی دکمه پخش صوت / و همچنین قابلیت انتخاب 6 فونت مختلف بانگه داشتن انگشت بر روی دکمه پخش صوت

دریافت نرم افزار از (Picofile)

دریافت نرم افزار از بازار

 

 

دانلود متن به صورت PDF دعای صنمی قریش همراه با اعراب گذاری

 

دانلود متن به صورت Word دعای صنمی قریش همراه با اعراب گذاری

این دعاست یا فقط نفرین هست ؟

دعای لعن

۱۱ تیر ۱۶:۳۶ خادم اهل البیت
این دعای تبرا است والبته بسیار زیبا اللهم العن اعدأ اهل البیت واهل الحق
این دعا ست 
دعا دو دسته تقسیم میشود
یک دعای له : ینی خواستن نیکی برای شخصی
دو دعای علیه: ینی خواستن بدی یا نفرین یا عذاب برای کسی
سلام من مدتیه دارم این دعا رو میخونم. در مورد حرف آقا یا خانم علوی
{دو دعای علیه: ینی خواستن بدی یا نفرین یا عذاب برای کسی}
پس میشه همچین چیزی رو برای کسی طلب کرد؟ البته روی من با فردی هست که بدی در حق آدم کرده. و اینکه میگن نفرین به دیگران. بدی رو وارد زندگی خودمون میکنه؟ اون چطور؟ چون عقیده خود منم این هست که آرزوی اینکه کسی ک ب ما بدی کرده جوابش رو بگیره خواسته ی بد و منفی نیست

سلام

ان شاءالله قبول باشه.
در مورد سؤال شما عرض کنم که این دعا، دعای لعن هست. ما در اسلام لعنت داریم ولی نمیتوانیم هرکسی رو که خواستیم یا خوشمان نیامد لعنت کنیم! بلکه باید مستحق لعنت، لعنت بشود و در موضع آن استفاده بشود. 
در این دعا حضرت امیر سلام الله علیه کسانی را لعنت میکنند که مستحق لعنت اند و سران کفر و شرک هستند.
در خصوص سؤال پایانی شما اگر آن شخص مؤمن هست، چه بهتر عفو و بخشش را پیشه کنید.

۱۱ بهمن ۰۸:۴۳ محب اهل بیت علیهم السلام
با سلام
آقایی که لعن کردن دشمنان اهل بیت که لعنت خدا بر اولین و آخرینشون
در ادامه گفتن اهل الحق توضیحا ما در لسان اهل بیت علیهم السلام اهل الحق نداریم بلکه شیعه داریم و محب واژه اهل الحق ساخته فرقه ضاله صوفیه هست
سوال :
بالای سایت بیدل کیه که اول اسمش حضرت نوشتین؟

حضرت ابوالمعانی بیدل دهلوی.

۱۲ بهمن ۱۱:۵۸ محب اهل بیت علیهم السلام
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام
***** ** ****** ******* ****** ***
**** **** **** **** ** ******* **** **** ***
**** *** *** ** **** **** **** **** ******* **** **** **** ***
*** **** **** **** ****** ****** ***** **** ** ********
*** ***** ** *** *** *** * ********* *****

باسلام و عرض ادب

نظر شما به علت مفسده داشتن ویرایش شد.
اینطوری که شما میگید نیست، تحقیق کنید.
موفق باشید.

خیر ببینید ان شاء الله که وقت میگذارید و پاسخ میدهید

۲۸ ارديبهشت ۰۰:۵۲ یا صاحب الزمان عج

این دعا را حضرت علی ع در قنوت می خواندند ،البته مثل زیارت عاشورا لعن داره 

سلام و وقت بخیر 

این دعا فقط برای لعنت کردن هست ؟

اگر نه ، برای چه مواردی خونده میشه ؟

 

سلام. وقت شما هم به‌خیر.

این لعنت خودش باعث خیر می‌شود.
دفع اجنه و شیاطین، دفع انرژی منفی، افراد منفی، دفع استرس و... .

عالی هست عالی

اجرتان با آقا امیرالمومنین 

اللهم العن الجبت و الطاغوت والنعثل

این لعن و امیرالمومنین درقنوت نمازشون میخوندن حاجت میده چون لعنی هست که باعث شادی و خوشنودی دل حضرت زهرا سلام الله علیه میشه این لعن مخصوص دشمنان اهل بیت علیهم السلام هست

 

 

بالاترین نعمتی که خدا برای نسل بشر در نظر گرفتن و با طی کردن راه این عزیزان بود که انسان قابل سجده شد،نعمت چهارده معصوم بوده و هست

پس لعنت خدا بر کسانی که این نعمت ها را از انسانها گرفتند

دعایی است بسیار زیبا و مجرب که باعث رقت قلب میشه

ان شاالله لیاقت خوندنش خود خدا بهمون بده

اللهم العن جبت وطاغوت بعدد ما احاط بهی علمک

۰۳ دی ۱۴:۲۳ ارمیا

با سلام 

دعایی بسیار زیباست که جواز لعن کردن به دشمنای حضرت زهرا رو میده خدا لعنت کنه آنهایی که حق امیرالمومنین رو ضایع کردن خدا لعنت انهایی که پهلوی حضرت زهرا رو شکستند خدا لعنت انهایی که دستور آتش زدن درب خانه وحی رو دادن 

خدا لعنت کنه بر قاتلان محسن شهید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
* اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک *

قال رسول الله (ص): إِنَّمَا فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّی یُؤْذِینِی مَا آذَاهَا
ترجمه: همانا فاطمه پاره‌ی تن من است، هرکه او را آزار دهد مرا آزار داده است.


*** اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ***

مده از جنت و از حور و قصورم خبری
جز رخ دوست نظر سوی کسی نیست مرا

(قسمتی از غزل حضرت امام خمینی قدس الله سره الشریف)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان