علی سجاد فاطمی موحد

گاه‌نوشت‌های شخصی و عمومی

معرفی و کد تخفیف اسنپ اولین سفر رایگان

دانلود اسنپ، کد تخفیف اسنپ، و کلیدواژه‌هایی از این دست امروزه بین کاربران جستجو می‌شود. در این نوشته تصمیم گرفتم به معرفی نه چندان مفصل اسنپ بپردازم و اطلاعاتی که از آن دارم را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار بدهم.

برویم سراغ اصل مطلب!

دانلود اسنپ

اسنپ (Snap) چیست؟

اسنپ از گروه نرم افزارهای درخواست تاکسی به صورت آنلاین می‌باشد. ایده‌ی درخواست تاکسی به صورت آنلاین – از طریق موبایل - امروزه در بسیاری از کشورها از جمله ایران پیاده شده و درحال توسعه است. اسنپ اولین سرویس درخواست تاکسی به صورت آنلاین بود که از زمستان 93 فعالیت خودش را در ایران آغاز کرد. هم‌اکنون اسنپ در شهرهای تهران، کرج، نورآباد (دلفان)، اصفهان، شیراز، مشهد، قم، تبریز، اهواز، بابل، ساری، قائمشهر، رشت، اراک، ارومیه خدمات خودش را ارائه می‌دهد.

چگونه می‌توان از اسنپ استفاده کرد؟

دانلود اسنپ

ابتدا با استفاده از این لینک، اسنپ را نصب کنید، یا اینکه مستقیما از بازار اسنپ را دانلود کنید. محیط کاربری اسنپ بسیار راحت و کاربر محور است. ابتدا مبدأ و سپس مقصد را انتخاب کنید - اگر GPS تلفن‌تان را روشن کنید انتخاب مبدأ بسیار راحت‌تر و دقیق‌تر خواهد بود – سپس بعد از انتخاب مقصد، هزینه سفر برای شما نمایش داده می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید روی گزینه «درخواست اسنپ» کلیک کنید تا راننده عازم شما شود!

چگونه اولین سفر رایگان خود را با اسنپ انجام دهم؟

در صورتی که به این دستورالعملی که خدمت شما عرض می‌کنم عمل کنید، می‌توانید اولین سفر خود را به صورت رایگان انجام دهید.

پس دقت کنید:

کد تخفیف

برای دریافت 80000 ریال اعتبار رایگان برای اولین سفر، یک مبدأ و مقصد انتخاب کنید (هرچه باشد فرق نمی‌کند)، سپس هزینه سفر درج می‌شود، شما روی کد تخفیف کلیک کنید و در کادر مربوطه کد type74 را وارد کنید و روی ثبت کلیک کنید. به شما پیغام خطا نمایش داده می‌شود که کد تخفیف اشتباه است! اما شما به دل نگیرید! نرم افزار را ببندید و دوباره باز کنید؛ به قسمت اعتبار مراجعه کنید. متوجه می‌شوید که 80000 ریال به اعتبار شما افزوده شده است که شما می‌توانید از این اعتبار برای سفرهای بین‌شهری خودتان استفاده کنید.

کد تخفیف اسنپ اولین سفر رایگان

کد تخفیف VIP اسنپ چیست؟

یک کد ویژه بنده دارم که با استفاده از آن – در اولین سفر – 50% هزینه سفر شما کاهش پیدا می‌کند. البته فرقی ندارد که آن هزینه را شما نقدی پرداخت کنید یا اعتباری، اعتبار 80000 ریال رایگان باشد یا نه. شما با واردسازی این کد، قیمت 50 درصد کاهش پیدا می‌کند.

فرض کنید شما تازه اسنپ را دانلود و نصب کردید و با روش بالا، 80000 ریال اعتبار رایگان گرفتید؛ حال شما اگر یک مسیری برای سفر انتخاب کنید که هزینه آن 160000 ریال بشود اعتبار شما کافی نیست! با ثبت این کد تخفیف، هزینه سفر به 80000 ریال کاهش پیدا می‌کند و همان اعتبار رایگان شما کافی خواهد بود.

این کد تخفیف ویژه را به‌خاطر لوث نشدن اینجا قرار نمی‌دهم؛ جهت دریافت به تلگرامم پیام بدهید با دریافت هزینه‌ای خدمت شما تقدیم می‌شود. تلگرام: alisajjadmovahed / منقضی شده

نکته خیلی خوب اینکه تمام تخفیف‌ها و کاهش‌ها از جیب اسنپ خرج می‌شود نه جیب راننده. «معرفی برنامه اسنپ + کد تخفیف سفر رایگان!» در ایستگاه هم معرفی شده است.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
* اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک *

قال رسول الله (ص): إِنَّمَا فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّی یُؤْذِینِی مَا آذَاهَا
ترجمه: همانا فاطمه پاره‌ی تن من است، هرکه او را آزار دهد مرا آزار داده است.


*** اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ***

مده از جنت و از حور و قصورم خبری
جز رخ دوست نظر سوی کسی نیست مرا

(قسمتی از غزل حضرت امام خمینی قدس الله سره الشریف)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان