علی سجاد فاطمی موحد

گاه‌نوشت‌های شخصی و عمومی

آقا اشتباهی 680 زدید حساب، باید 68 میزدی!

امروز یک کالایی رو از طریق اینترنت خریداری کردم و طبق معمول، با استفاده از نرم افزارهای پرداخت، پرداخت کردم. مبلغ هزینه واریزی 68 هزار تومان بود که به اشتباهی 680 هزار تومان واریز کردم.

واریز

من خودم متوجه نشدم. سیستم پیامک بانک هم که فعال نیست و موجودی هم نگرفتم که کاهش دفعی حسابم رو ببینم اما چند ساعت بعد خودشان پیام دادند و این موضوع رو گفتند.

چت تلگرام

و چند ساعت بعد به حساب ریختند.

واریز


جای شکر هست در جامعه ای که بارهای ریخته شده روی خیابان را در روز روشن و جلوی چشم صاحب مال دزدی میکنند و این همه اختلاس و ظلم و جور روا میدارند، چنین افرادی هستند. و البته همیشه این افراد هستند و خواهند بود، چون جامعه دارای مراتب است.


شاید هم کنجکاو شدید بدانید که چه بوده که خریدم :D / سرمه اثمد از ایشون خریداری کردم. کلا حدود 7 ماه هست که سرمه میکنم، خیلی خوبه، هم ثواب داره، هم برای زیبایی و تقویت چشم خوبه.

البته شاید بگین سرمه مال زنها هست و قباحت داره و ... باید بگم که اولا سرمه مثل انگشتر زینت هست، و همانطور که انگشتر زن و مرد نداره و برای جفتشان زینت هست، سرمه هم همینطوریه (البته وقتی زن سرمه میزنه چون زینت هست باید از نامحرم بپوشانه) ثانیا روایات فراوانی در مورد خواص سرمه داریم که اهل بیت علیهم السلام استفاده میکردند و ثالثا نباید هیچ محدودیت زمانی برای مسلمات دینی خودمان اعم از واجبات و محرمات قائل شویم. 


اینجا هم اطلاعات تماس این برادر عزیز رو درج میکنم هرکس از عزیزان که سرمه خواست میتونن سفارش بدن، کار ایشان با کیفیت ارائه میشه


ارسال سرمه اثمد اصلی به تمام کشور با پست پیشتاز✅

آیدی سفارش تلگرام :  Ethmed@

کانال تلگرام : Sormesang@

وبلاگ سرمه سنگ: وبلاگ سرمه اثمد

شماره سفارش : 09011556364


۲۳ شهریور ۲۲:۵۰ محمد رضا
محرم بر شما تسلیت باد
وعجب آدم های کار درستی بودند اینها
۰۳ مهر ۱۱:۳۹ عبداله رضوی
بله هنوز هم هستند...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
* اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک *

قال رسول الله (ص): إِنَّمَا فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّی یُؤْذِینِی مَا آذَاهَا
ترجمه: همانا فاطمه پاره‌ی تن من است، هرکه او را آزار دهد مرا آزار داده است.


*** اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ***

مده از جنت و از حور و قصورم خبری
جز رخ دوست نظر سوی کسی نیست مرا

(قسمتی از غزل حضرت امام خمینی قدس الله سره الشریف)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان